A Kiváló Kiszolgálás Benchmark Program és Díj nem csak a magas színvonalú ügyfélkezelés objektív módszerekkel mért eredményének bizonyítéka, hanem versenyelőnyt biztosító megtisztelő elismerés.
JelentkezemA ClientFirst Consulting megalakulása óta szívügyének tekinti a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését. Ennek elősegítése érdekében 2009-ben megalapítottuk a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, mely az évek során komplex benchmark programmá nőtte ki magát.
MIT TARTALMAZ A KIVÁLÓ KISZOLGÁLÁS DÍJ ÉS BENCHMARK PROGRAM?További információért és a programban való részvételhez töltse ki az űrlapot, ezt követően pedig kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot!
Objektív visszajelzések - A cég erősségeinek és gyengeségeinek azonnali
visszacsatolása
Független értékelési normák - Vállalati standardok mérése és összehasonlítása
meghatározott, a konkrét iparági sajátosságoktól független értékelési szempontrendszer szerint
Fejlesztési lehetőség - A hiányosságok gyors korrekciója a visszajelzések alapján
Egészséges vetélkedés - Motiválja a munkatársakat a vevők magasabb szintű
kiszolgálására
Benchmark - Objektív összehasonlítás a piaci átlagokhoz és a kiválasztott versenytársakhoz
képest
Legjobb gyakorlatok - Mitől jobbak a legjobbak? - Szakmai fórum a díjazottakkal, díjátadó
konferencia
Az ügyfelek véleménye is beleszámít az értékelésbe - Objektív és árnyalt képet ad a cég
vevőkiszolgálásáról
Nincs kockázat - Csak az első három díjazott neve publikus, a „nem elsők” hírnevét nem éri
negatív hatás
Dicsőség, elismerés - A Kiváló Kiszolgálás Díj elnyerésének kommunikációja a sajtóban
A Kiváló Kiszolgálás Díj és Benchmark Program nemcsak egy verseny a különböző ágazatok vállalatai között, de lehetőséget ad az ügyfélkiszolgálás területén dolgozó vezetők és munkatársak közösségeinek mozgósítására, közös tevékenységeik értékelésére, valamint a csapatban rejlő erő megmérettetésére is. Az egyéni teljesítmény csak a közös produktivitással együtt lehet eredményes, így válhat a jókból kiváló.
Különböző ügyfélkiszolgálási csatornák mérése
GDPR-biztos, digitális felmérés a vállalat ügyfelei és vevői körében
A ClientFirst Consulting által megalkotott Kiválóság Index alapján
A díjazottak között évről évre olyan vállalatok és intézmények kapnak helyet, melyek kiemelten foglalkoznak az általuk nyújtott szolgáltatás fejlesztésével, odafigyelnek arra, hogy az ügyfeleik a velük való találkozásokat élményként éljék meg.
"Fontos, hogy ügyfeleink is lássák és érezzék, ez a program értük van, az ő visszajelzéseiket szívesen vesszük, és kritikus szemmel megvizsgálva beépítjük ezeket a mindennapjainkba. Ezért minden csatornán erősítjük a díjjal ügyfeleinket, a teljesség igénye nélkül: LinkedIn promóciós cikk, belső felületek - ez leginkább a belső elköteleződést növeli -, eladótérben screeneken kisvideó, matrica bejárati ajtón és plexi falakon, MOL MOVE applikációban, MOL social oldalak, ClientFirst Consulting Kft. sajtóanyagok.”
„Számunkra nagyon fontos, hogy objektív képet kapjunk a saját működésünkről, hogy megfelelően el tudjuk magunkat helyezni a piacon a többi szereplő között. Az, hogy évről-évre részt veszünk a programban, azt is megmutatja, hogy mennyit fejlődtünk pozitív irányba, ill. mik azok a területek, ahol továbbra is javítani szükséges. Mivel közvetlen visszajelzést kapunk a folyamatainkkal, szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, hasznos számunkra a megmérettetés, amely köré évről évre akciótervet tudunk kialakítani az ügyfélelégedettség növelése céljával. A digitális csatornáink mellett fontos számunkra, hogy elérhetőek legyünk ügyfeleink számára, a felmerülő kérésekre egyéni tanácsadáson alapuló válaszokat tudjunk adni, így az elnyert díjakra büszkék vagyunk, évről évre a honlapunkon, közösségi média és elektronikus felületeinken is rendszeresen kommunikálunk róluk. Nem utolsó sorban, munkatársaink számára minden pozitív visszajelzés és megerősítés fontos, amelyekből erőt tudnak meríteni a nehezebb időszakok során is.”
Az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése nem csak nekünk szívügyünk.
A Kiváló Kiszolgálás Benchmark Program és Díj megalakulása óta szakmájuk kiválóságai támogatják: