A Kiváló Kiszolgálás Benchmark Program és Díj nem csak a magas színvonalú ügyfélkezelés objektív módszerekkel mért eredményének bizonyítéka, hanem versenyelőnyt biztosító megtisztelő elismerés.

Jelentkezem
14 év
130 díjazott
felmérés
300 sajtómegjelenés

KIVÁLÓ KISZOLGÁLÁS DÍJ
ÉS BENCHMARK PROGRAM

A ClientFirst Consulting megalakulása óta szívügyének tekinti a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését. Ennek elősegítése érdekében 2009-ben megalapítottuk a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, mely az évek során komplex benchmark programmá nőtte ki magát.

MIT TARTALMAZ A KIVÁLÓ KISZOLGÁLÁS DÍJ ÉS BENCHMARK PROGRAM?
Ügyfélkiszolgálási színvonal mérése objektív módszerekkel
Versenyelőnyt biztosító elismerés
Évente több tízezer kérdésre adott válasz feldolgozásával alakul ki a végeredmény
Országos és ágazati benchmarkként szolgál a résztvevő vállalatoknak
A díjazottakat kiemeli a vállalkozások tömegéből
Standardizált mérési szempontrendszer, iparági kötöttségektől mentes mérések
A részt vevő vállalatok büszkén hivatkoznak a Kiváló Kiszolgálás Díjra!
Megnézem
MILYEN VÁLLALATOKNAK ÉRDEMES RÉSZT VENNI A PROGRAMBAN?
Akik rendszeresen mérik ügyfélkiszolgálási színvonalukat
Akik még sosem mérték, de a fejlődésük szempontjából fontosnak tartják
Akik kíváncsiak arra, hogy ügyfélkiszolgálási teljesítményük hogyan viszonyul saját elvárásaikhoz és a többi piaci szereplőhöz képest
Akik számára fontos az ügyfélélmény fejlesztése
Akik növelni szeretnék az elkötelezett ügyfelek számát

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ / JELENTKEZÉS

További információért és a programban való részvételhez töltse ki az űrlapot, ezt követően pedig kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot!

Mit nyer a vállalat a részvétellel?

Objektív visszajelzések - A cég erősségeinek és gyengeségeinek azonnali visszacsatolása
Független értékelési normák - Vállalati standardok mérése és összehasonlítása meghatározott, a konkrét iparági sajátosságoktól független értékelési szempontrendszer szerint
Fejlesztési lehetőség - A hiányosságok gyors korrekciója a visszajelzések alapján
Egészséges vetélkedés - Motiválja a munkatársakat a vevők magasabb szintű kiszolgálására
Benchmark - Objektív összehasonlítás a piaci átlagokhoz és a kiválasztott versenytársakhoz képest
Legjobb gyakorlatok - Mitől jobbak a legjobbak? - Szakmai fórum a díjazottakkal, díjátadó konferencia
Az ügyfelek véleménye is beleszámít az értékelésbe - Objektív és árnyalt képet ad a cég vevőkiszolgálásáról
Nincs kockázat - Csak az első három díjazott neve publikus, a „nem elsők” hírnevét nem éri negatív hatás
Dicsőség, elismerés - A Kiváló Kiszolgálás Díj elnyerésének kommunikációja a sajtóban


A Kiváló Kiszolgálás Díj és Benchmark Program nemcsak egy verseny a különböző ágazatok vállalatai között, de lehetőséget ad az ügyfélkiszolgálás területén dolgozó vezetők és munkatársak közösségeinek mozgósítására, közös tevékenységeik értékelésére, valamint a csapatban rejlő erő megmérettetésére is. Az egyéni teljesítmény csak a közös produktivitással együtt lehet eredményes, így válhat a jókból kiváló.

MILYEN MÓDSZERTANNAL DOLGOZUNK?
Mystery shopping tesztek

Különböző ügyfélkiszolgálási csatornák mérése

Ügyfélelégedettség-mérés

GDPR-biztos, digitális felmérés a vállalat ügyfelei és vevői körében

Értékelés

A ClientFirst Consulting által megalkotott Kiválóság Index alapján

MILYEN KATEGÓRIÁKBAN VERSENYEZHETNEK A VÁLLALATOK?

Büszkék vagyunk a díjazottainkra!

A díjazottak között évről évre olyan vállalatok és intézmények kapnak helyet, melyek kiemelten foglalkoznak az általuk nyújtott szolgáltatás fejlesztésével, odafigyelnek arra, hogy az ügyfeleik a velük való találkozásokat élményként éljék meg.

AJÁNLÁSOK

"Fontos, hogy ügyfeleink is lássák és érezzék, ez a program értük van, az ő visszajelzéseiket szívesen vesszük, és kritikus szemmel megvizsgálva beépítjük ezeket a mindennapjainkba. Ezért minden csatornán erősítjük a díjjal ügyfeleinket, a teljesség igénye nélkül: LinkedIn promóciós cikk, belső felületek - ez leginkább a belső elköteleződést növeli -, eladótérben screeneken kisvideó, matrica bejárati ajtón és plexi falakon, MOL MOVE applikációban, MOL social oldalak, ClientFirst Consulting Kft. sajtóanyagok.”

Farkas András Kiskereskedelmi értékesítés vezető MOL

„Számunkra nagyon fontos, hogy objektív képet kapjunk a saját működésünkről, hogy megfelelően el tudjuk magunkat helyezni a piacon a többi szereplő között. Az, hogy évről-évre részt veszünk a programban, azt is megmutatja, hogy mennyit fejlődtünk pozitív irányba, ill. mik azok a területek, ahol továbbra is javítani szükséges. Mivel közvetlen visszajelzést kapunk a folyamatainkkal, szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, hasznos számunkra a megmérettetés, amely köré évről évre akciótervet tudunk kialakítani az ügyfélelégedettség növelése céljával. A digitális csatornáink mellett fontos számunkra, hogy elérhetőek legyünk ügyfeleink számára, a felmerülő kérésekre egyéni tanácsadáson alapuló válaszokat tudjunk adni, így az elnyert díjakra büszkék vagyunk, évről évre a honlapunkon, közösségi média és elektronikus felületeinken is rendszeresen kommunikálunk róluk. Nem utolsó sorban, munkatársaink számára minden pozitív visszajelzés és megerősítés fontos, amelyekből erőt tudnak meríteni a nehezebb időszakok során is.”

Sárik Csaba Fióktelep ügyfélkapcsolati igazgató Cofidis Magyarország

GALÉRIA

TÁMOGATÓINK

Az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése nem csak nekünk szívügyünk.
A Kiváló Kiszolgálás Benchmark Program és Díj megalakulása óta szakmájuk kiválóságai támogatják:

SAJTÓ

Sajtóközlemények
Sajtómegjelenések

SAJTÓMEGJELENÉSEK

Tőzsdefórum.hu 2023.03.09.
A tavalyi évben is megmérettetettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik immáron 14. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programon. A 2022-ben legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén először az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján.
Hrglobe.hu 2023.03.09.
„Minden jel arra utal, hogy a hazai gazdaság ismét nehéz idő előtt áll. A próbavásárlások alkalmával azt tapasztaltuk, hogy az üzleti siker nagyrészt azon múlik, milyen erőfeszítéseket tesz a vállalat annak érdekében, hogy megismerje ügyfeleit és szolgáltatásait a megújuló elvárásokhoz igazítsa. A vásárlók hűséggel díjazzák a kiváló kiszolgálást, amin jelenleg az üzletek fennmaradása is múlhat.” – fejtette ki Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Bdpst.hu 2023.03.09.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is számos magyar vállalat vett részt „Kiváló Kiszolgálás” programunkon, ami azt mutatja, hogy az ügyfelek véleménye a nehéz gazdasági helyzetben is fontos a hazai cégeknek. Reméljük, hogy jövőre még többen csatlakoznak programunkhoz, hisz a tapasztalataink egyértelműen azt mutatják, hogy a tartós üzleti siker kulcsa az ügyfelek maximális elégedettsége” – fejtette ki Mózes István, a „Kiváló Kiszolgálás” programot életre hívó ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Profitline.hu 2023.03.09.
Remekül teljesítettek telefonos ügyintézés terén a felmérésben résztvevő cégek, akik az eredmények alapján átlagosan 97%-os ügyfélelégedettséget értek el. És bár ez a terület már a tavalyi évben is vitte a prímet, a 2021-es 93%-hoz képest idén 4%-kal jobb eredményt ért el. „Még a digitalizáció idején is rendkívül fontos a vállalatok kommunikációjának emberi oldala. A felmérés eredménye azt mutatja meg nekünk, hogy az ügyfeleknek még mindig nagyon fontos, hogy kérdés vagy panasz esetén egy hús-vér munkatárshoz fordulhassanak. A sikeresség szempontjából rengeteget számít, ha az üzletnek van egy kiváló telefonos ügyfélszolgálata, hisz a vásárlók mindig díjazzák a gyors és emberi interakciókat.” – árulta el Mózes István.
Digitalhungary.hu 2023.03.09.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is számos magyar vállalat vett részt „Kiváló Kiszolgálás” programunkon, ami azt mutatja, hogy az ügyfelek véleménye a nehéz gazdasági helyzetben is fontos a hazai cégeknek. Reméljük, hogy jövőre még többen csatlakoznak programunkhoz, hisz a tapasztalataink egyértelműen azt mutatják, hogy a tartós üzleti siker kulcsa az ügyfelek maximális elégedettsége” – fejtette ki Mózes István, a „Kiváló Kiszolgálás” programot életre hívó ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Miazablogger.hu 2023.03.10.
A ClientFirst által végzett országos felmérés egyúttal alapját képezte a „Kiváló Kiszolgálás” program 2023-as díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Cofidis Magyarországi Fióktelepe nyert, második helyen pedig a MOL Nyrt. és OMV Hungária Kft. végzett. A telefonos ügyfélkiszolgálás kategória aranyérmese a Philip Morris IQOS Ügyfélszolgálat, második a Cofidis Magyarországi Fióktelepe lett. Az elektronikus kiszolgálásban a Cofidis Magyarországi Fióktelepe léphetett a dobogó legfelső fokára, akit a második helyen a Philip Morris IQOS Ügyfélszolgálat, harmadik helyen pedig a Magyar Telekom Nyrt. követett. Az idén indított Újgenerációs digitális csatornák kategóriát a Magyar Telekom Nyrt. nyerte meg.
Prim.hu 2023.03.11.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is számos magyar vállalat vett részt „Kiváló Kiszolgálás” programunkon, ami azt mutatja, hogy az ügyfelek véleménye a nehéz gazdasági helyzetben is fontos a hazai cégeknek. Reméljük, hogy jövőre még többen csatlakoznak programunkhoz, hisz a tapasztalataink egyértelműen azt mutatják, hogy a tartós üzleti siker kulcsa az ügyfelek maximális elégedettsége” – fejtette ki Mózes István, a „Kiváló Kiszolgálás” programot életre hívó ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Bonline.hu 2023
A tavalyi évben is megmérettetettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik immáron 14. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programon. A 2022-ben legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén először az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján.
Digitalhungary.hu 2022.03.30.
A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében″ – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Penzcentrum.hu 2022.03.30.
A cég próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2021-es évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Az elektronikus ügyintézésben a tavalyinál enyhén jobb, 80%-os átlageredmény született. Ez a terület óriási fejlődésnek indult 2019-ben, hiszen a lezárások miatt rengetegen tértek át az online ügyintézésre.
Iotmagazin.hu 2022.03.31.
„A fogyasztók elvárják, hogy e-mailes vagy videókonferenciás ügyintézés is megadja nekik azt az alapélményt, hogy figyelnek rájuk és megoldják a problémájukat. Aki ezt képes profin, gyorsan és személyreszabottan kezelni, és mindeközben emberi is marad, jelentősen kitűnik a versenytársai közül, hiszen hihetetlen mennyiségű kérés érkezik be egy-egy nap az általunk is vizsgált cégekhez” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Mmonline.hu 2022.03.31.
A telefonos ügyintézési kategóriában kisebb volt a szórás, ez a terület remekül teljesített: az összesített eredmény 93%-ra jött ki, ami a tavalyihoz képest 1%-os, elenyésző csökkenést jelent. A személyes kiszolgálással is egy kicsit elégedetlenebbek voltak a magyarok, mint egy éve, itt a 90%-os eredmény 3%-os csökkenést jelent. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Ez azonban ma már csak a három terület együttes fejlesztésével érhető el nagyobb cégek esetében. Egy ügyfél jellemzően több csatornán kerül kapcsolatba a céggel, elektronikusan, személyesen és telefonon is természetesnek, alapnak tekinti a profi kiszolgálást” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.
Vilagszam.hu 2022.04.01.
A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenhárom éve életre hívott „Kiváló Kiszolgálás” program 2022-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a K&H Biztosító nyert, a Cofidist és a MOL-t megelőzve. A telefonos kategóriában a DHL lett az első a két második helyezett, a Philip Morris, illetve a K&H Biztosító előtt. A harmadik helyezett itt a Cofidis lett. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Philip Morris között, a K&H Biztosítót és a Cofidist megelőzve.
Prim.hu 2022.04.01.
„A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Bonline.hu 2022.04.01.
A telefonos ügyintézési kategóriában kisebb volt a szórás, ez a terület remekül teljesített: az összesített eredmény 93%-ra jött ki, ami a tavalyihoz képest 1%-os, elenyésző csökkenést jelent. A személyes kiszolgálással is egy kicsit elégedetlenebbek voltak a magyarok, mint egy éve, itt a 90%-os eredmény 3%-os csökkenést jelent. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Ez azonban ma már csak a három terület együttes fejlesztésével érhető el nagyobb cégek esetében. Egy ügyfél jellemzően több csatornán kerül kapcsolatba a céggel, elektronikusan, személyesen és telefonon is természetesnek, alapnak tekinti a profi kiszolgálást” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.
Miazablogger.hu 2022.04.01.
A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2021-es évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Az elektronikus ügyintézésben a tavalyinál enyhén jobb, 80%-os átlageredmény született. Ez a terület óriási fejlődésnek indult 2019-ben, hiszen a lezárások miatt rengetegen tértek át az online ügyintézésre. „A fogyasztók elvárják, hogy e-mailes vagy videókonferenciás ügyintézés is megadja nekik azt az alapélményt, hogy figyelnek rájuk és megoldják a problémájukat. Aki ezt képes profin, gyorsan és személyreszabottan kezelni, és mindeközben emberi is marad, jelentősen kitűnik a versenytársai közül, hiszen hihetetlen mennyiségű kérés érkezik be egy-egy nap az általunk is vizsgált cégekhez” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Stylemagazin.hu 2022.04.01.
A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.
Menstyle.hu 2022.04.01.
A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenhárom éve életre hívott „Kiváló Kiszolgálás” program 2022-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a K&H Biztosító nyert, a Cofidist és a MOL-t megelőzve. A telefonos kategóriában a DHL lett az első a két második helyezett, a Philip Morris, illetve a K&H Biztosító előtt. A harmadik helyezett itt a Cofidis lett. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Philip Morris között, a K&H Biztosítót és a Cofidist megelőzve.
Frissmedia.hu 2022.04.01.
A telefonos ügyintézési kategóriában kisebb volt a szórás, ez a terület remekül teljesített: az összesített eredmény 93%-ra jött ki, ami a tavalyihoz képest 1%-os, elenyésző csökkenést jelent. A személyes kiszolgálással is egy kicsit elégedetlenebbek voltak a magyarok, mint egy éve, itt a 90%-os eredmény 3%-os csökkenést jelent. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Ez azonban ma már csak a három terület együttes fejlesztésével érhető el nagyobb cégek esetében. Egy ügyfél jellemzően több csatornán kerül kapcsolatba a céggel, elektronikusan, személyesen és telefonon is természetesnek, alapnak tekinti a profi kiszolgálást” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.
Storeinsider.hu 2020.02.28.
A több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Cofidis Magyarországi Fióktelepe és az Uniqa Biztosító Zrt. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Mmonline.hu 2020.02.28.
Az elégedett vásárlóért ma már sokkal többet kell tenni, az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok nagyot nőhetnek, akár 20-30 százalékkal is emelhetik ár bevételüket – derül ki a ClientFirst Consulting felméréséből. Átadták a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjakat A felmérés 2019-es eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Cofidis Magyarországi Fióktelepe nyert, mellettük megosztott másodikként végzett a Patika Plus Gyógyszertárak és a dm-drogerie markt Kft. A dobogó harmadik fokára az UNIQA Biztosító Zrt. ért fel.
Franchising.hu 2020.02.28.
A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Patika Plus Gyógyszertárak, a telefonosban a Supershop Marketing Kft., az elektronikusban pedig a Cofidis Magyarországi Fióktelepe nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást az Alphazoo Kft. nyújtotta, a Legjobb munkahelyi csapat címét pedig az Észak-zalai Víz és Csatornamű Zrt. érdemelte ki.
Technokrata.hu 2020.02.29.
„Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A terület hazai színvonalának javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak visszatérő indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztését, és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba „– hangsúlyozta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.
Biztositomagazin.hu 2020.02.29.
Három fő kategóriában is elismerték az UNIQA eredményességét a XI. Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjátadóján. A magas színvonalú ügyfélkezelést objektív mérések alapján díjazó program Elektronikus – Telefonos – és Személyes ügyfélkiszolgálás kategóriákban is kiemelte a biztosítót a nagyvállalatok közül. Az elismeréseket Czettisch Katalin, contact center vezető vette át. Ha egy vállalat igazán jó élményű kiszolgálásban részesíti ügyfeleit, etalonná válik és működési területétől függetlenül meghatározza, hogy milyen elvárásaik lehetnek az ügyfeleknek – hangzott el a díjátadót megelőző összefoglalóban a szervezők egyik legfontosabb üzenete.
Mixonline.hu 2020.02.29.
Az elégedett vásárlóért már sokkal többet kell tenni – az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok nagyot nőhetnek, akár 20-30 százalékkal is emelhetik árbevételüket. A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Cofidis Magyarországi Fióktelepe és az Uniqa Biztosító Zrt. végzett az első helyeken.
Profitline.hu 2020.03.01.
A felmérés 2019-es eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Cofidis Magyarországi Fióktelepe nyert, mellettük megosztott másodikként végzett a Patika Plus Gyógyszertárak és a dm-drogerie markt Kft. A dobogó harmadik fokára az UNIQA Biztosító Zrt. ért fel. A kis- és középvállalatok között az Észak-zalai Víz és Csatornamű Zrt. érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre az Alphazoo Kft. ért oda, harmadik helyezettet pedig ezúttal nem hirdettek ki.
Miazablogger.hu 2020.03.02.
A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.
Brandtrend.hu 2020.03.03.
A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Patika Plus Gyógyszertárak, a telefonosban a Supershop Marketing Kft., az elektronikusban pedig a Cofidis Magyarországi Fióktelepe nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást az Alphazoo Kft. nyújtotta, a Legjobb munkahelyi csapat címét pedig az Észak-zalai Víz és Csatornamű Zrt. érdemelte ki.
Profitline.hu 2020.03.03.
Az elektronikus ügyintézésben 86 százalékos átlagot mértek tavaly, ez 10 százalékpontos növekedés a 2018-as évhez képest, az ügyfél-elégedettségi index itt 85%-os eredményt mutat, a próbavásárlások során 89%-os volt az elégedettség. A Net Promoter Score (NPS) mutató, amely azt méri, hogy ki milyen szívesen ajánlaná az adott céget ismerőseinek, 61-es értéket mutatott a 100-as skálán. Telefonos ügyintézési kategóriában az összesített eredmény 91%-ra jött ki, ez a mutató egy év alatt 6%-kal nőtt. A személyes is elégedettebbek voltak a magyarok, mint egy éve: a 91%-os mutató két százalékkal haladja meg a korábbit. A próbavásárlások egyaránt és 93 százalékos eredményt hoztak az előző két kategóriában.
Storeinsider.hu 2020.03.05.
„A legfontosabb, hogy személyre szabottan törekszünk segíteni, tanácsot adni az üzletekben és az ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Tudjuk, hogy minden eset, vásárlói helyzet más és más, vevőközpontúságunk alapja a személyes figyelem, amellyel a vásárlók felé fordulunk minden nap” – mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm Kft. ügyvezetője. Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere hangsúlyozta, hogy: „A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”
Markamonitor.hu 2020.03.06.
A dm célja a hűséges vásárlók számának növelése, törzsvásárlói programjának és a személyes tanácsadás szerepének további fejlesztésén, erősítésén keresztül is. A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezi meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Piacesprofit.hu 2020.03.08.
A cég próbavásárlóik több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan 6500 ügyfél véleményét is kielemezték. A cég közölte: a kiválóság index díjazott cégei rendre jobban teljesítenek, mint az átlag, a mutató bevezetése óta eltelt közel tíz év alatt a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye.
Trademagazin.hu 2020.03.09.
„A legfontosabb, hogy személyre szabottan törekszünk segíteni, tanácsot adni az üzletekben és az ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Tudjuk, hogy minden eset, vásárlói helyzet más és más, vevőközpontúságunk alapja a személyes figyelem, amellyel a vásárlók felé fordulunk minden nap” – mondta el Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm Kft. ügyvezetője. Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere hangsúlyozta, hogy: „A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”
Mediapiac.hu 2019.03.01.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban″ díjak győzteseit. A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Telenor Magyarország Zrt. nyert, mellettük a Diego Kereskedelmi Kft. és a PatikaPlus Gyógyszertárak kerültek a dobogóra. A kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft. érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" címet, a második helyre a Borháló Borkereskedést üzemeltető Vinotrend Kft. ért oda, míg a harmadik helyen az AlphaZoo Kft. végzett.
Hrportal.hu 2019.03.01.
A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában a dm Kft. futott be az élre, a második helyen a Cofidis Magyarországi Fióktelepe, a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett. A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában DHL Express Magyarország Kft., KIA Motors Hungary Kft. és Profession.hu Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között holtversenyben végzett az első helyen a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. A kis- és középvállalatok esetében a KIA Motors Hungary Kft. nyert, a Zalavíz Zrt. és a szamlazz.hu-t üzemeltető KBOSS.hu Kft. előtt. A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg.
Piacesprofit.hu 2019.03.01.
A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Telenor Magyarország Zrt. nyert, a kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet. A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában a dm Kft. futott be az élre, a kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában DHL Express Magyarország Kft., KIA Motors Hungary Kft. és Profession.hu Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között holtversenyben végzett az első helyen a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. A kis- és középvállalatok esetében a KIA Motors Hungary Kft. nyert.
Storeinsider.hu 2019.03.01.
Egy-egy vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Pcpult.hu 2019.03.01.
Az idén 10 éves „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program és díj célja a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az ügyfélvélemények, valamint a korszerű és elvárható ügyfélkiszolgálási sztenderdek gyakorlati megvalósulása alapján ítélik oda. Az ügyfél-kiszolgálás színvonalát objektív módszerekkel mérő program a legjobb eredményeket elért vállalatokat emeli ki és díjazza.
Prim.hu 2019.03.01.
A digitalizáció hatására az ügyfélkiszolgálásban egyre nagyobb teret hódítanak a praktikusan használható online és telefonos csatornák, ugyanakkor az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes kapcsolatot a szolgáltatójukkal. A Telenor szerint a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ezért a cég iránt elkötelezett és magas szintű ügyfélkapcsolati munkát nyújtó csapat – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati csatornáit, amelynek eredményeként idén 5 díjat nyert el a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen.
Civilhetes.hu 2019.03.01.
Sokat számít a családbarát kiszolgálás és a csapatszellem is A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a DHL Express Magyarország Zrt., az elektronikusban pedig a Telenor Magyarország Zrt. nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották, a legjobb munkahelyi csapat címét pedig a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki.
Index.hu 2019.03.01.
Felhasználóként az ügyfélszolgálat az a hely, amitől az embernek általában görcsbe rándul a gyomra, és néha olyan érzés személyesen vagy telefonon ügyet intézni, mintha a másik félnek kifejezetten az lenne a feladata, hogy tesztelje, meddig bírja az ügyfél ép idegrendszerrel. A másik oldalon sem egyszerűbb az élet, hiszen a legtöbben már eleve olyan idegállapotba kerülnek a várakozástól, a gépi menütől, az ajánlatok végighallgatásától és az újabb várakoztató zenétől, hogy már eleve felemelt hangon kezdik a beszélgetést még a legsegítőkészebb ügyintézővel is.
Profitline.hu 2019.03.01.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
TrendFm.hu 2019.03.01.
Egy-egy vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Gazdasagportal.hu 2019.03.01.
Új elsők a nagyvállalatoknál A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Telenor Magyarország Zrt. nyert, mellettük a Diego Kereskedelmi Kft. és a PatikaPlus Gyógyszertárak kerültek a dobogóra. A kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a Borháló Borkereskedést üzemeltető Vinotrend Kft. ért oda, míg a harmadik helyen az AlphaZoo Kft. végzett.
Bonline.hu 2019.03.01.
A digitalizáció hatására az ügyfélkiszolgálásban egyre nagyobb teret hódítanak a praktikusan használható online és telefonos csatornák, ugyanakkor az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes kapcsolatot a szolgáltatójukkal. A Telenor szerint a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ezért a cég iránt elkötelezett és magas szintű ügyfélkapcsolati munkát nyújtó csapat – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati csatornáit, amelynek eredményeként idén 5 díjat nyert el a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen.
Tesztalelkemindennek.hu 2019.03.01.
Sokat számít a családbarát kiszolgálás és a csapatszellem is A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a DHL Express Magyarország Zrt., az elektronikusban pedig a Telenor Magyarország Zrt. nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották, a legjobb munkahelyi csapat címét pedig a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki.
Minuszos.hu 2019.03.01.
A Telenor elképesztő dologra jött rá: a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ami – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. Ebből kifolyólag nem lehet véletlen, hogy idén öt díjat is elnyert a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kiosztóján a Telenor három kategóriában is a legjobbak között szerepelt, és összesen öt díjat hozott el a versenyben. A vállalat első helyezést ért el a személyes, megosztott első helyet az elektronikus, valamint harmadik helyezést a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában. A Telenor további két különdíjat is elhozott: elektronikus kategóriában a ‘Legjobb Élmény Szolgáltató’, retail kategóriában pedig a ‘Legjobb Munkahelyi Csapat’ címet is elnyerte
Trademagazin.hu 2019.03.03.
A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Telenor Magyarország Zrt. nyert, mellettük a Diego Kereskedelmi Kft. és a PatikaPlus Gyógyszertárak kerültek a dobogóra. A kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a Borháló Borkereskedést üzemeltető Vinotrend Kft. ért oda, míg a harmadik helyen az AlphaZoo Kft. végzett.
Euroastra.hu 2019.03.04.
Sokat számít a családbarát kiszolgálás és a csapatszellem is A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a DHL Express Magyarország Zrt., az elektronikusban pedig a Telenor Magyarország Zrt. nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották, a Legjobb munkahelyi csapat címét pedig a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki.
Egyszermarlattamautot.hu 2019.03.04.
Egyre igényesebbek a magyar vásárlók Az elégedett fogyasztókért már sokkal többet kell tenni – az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok viszont nagyot nyerhetnek, akár 20-30 százalékkal is növelhetik árbevételüket A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit.
Mmonline.hu 2019.03.04.
Sokat számít a családbarát kiszolgálás és a csapatszellem is A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a DHL Express Magyarország Zrt., az elektronikusban pedig a Telenor Magyarország Zrt. nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották, a Legjobb munkahelyi csapat címét pedig a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki.
Technokrata.hu 2019.03.04.
A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában a dm Kft. futott be az élre, a második helyen a Cofidis Magyarországi Fióktelepe, a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett. A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában DHL Express Magyarország Kft., KIA Motors Hungary Kft. és Profession.hu Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között holtversenyben végzett az első helyen a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. A kis- és középvállalatok esetében a KIA Motors Hungary Kft. nyert, a Zalavíz Zrt. és a szamlazz.hu-t üzemeltető KBOSS.hu Kft. előtt.
Világgazdaság 2019.02.23.
A több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő, 6500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban nevű versenyén a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Telenor Magyarország Zrt. nyert a Diego Kereskedelmi Kft . és a PatikaPlus Gyógyszertárak előtt. A kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft . az első a Vinotrend Kft . és az AlphaZoo Kft . előtt. A telefonos ügyfélkiszolgálásban a DM Kft .-t értékelték a legjobbnak a nagyobb cégek közül, utána a Cofidis Magyarországi Fióktelepe, majd a Telenor következett, míg a kkvszegmensben DHL Express Magyarország Kft ., KIA Motors Hungary Kft . és Profession.hu Kft . sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálásban a nagyoknál a Telenor, a kisebbeknél a KIA vitte el a díjat. | VG
ZEG TV 2019.03.05.
Először pályázott és máris szép sikert ért el a Zalavíz Zrt. a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" nevű programon. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, a kis-és középvállalatok között a második helyen végeztek a ClientFirst Consulting által végzett felmérés alapján
Propeller.hu 2019.03.05.
Az ügyfél-elégedettség mérésével foglalkozó ClientFirst Consulting Kft. közel tíz éve, évente vizsgálja a magyarországi cégek ügyfélkiszolgálásban nyújtott teljesítményét. Próbavásárlóik több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2018-as Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan 6500 ügyfél véleményét is összegyűjtötték a cégekről. Az ügyfélkiszolgálást három kategóriában - elektronikus, személyes és telefonos ügyintézés - vizsgálják.
Webradio.hu 2019.03.05.
A felmérés tapasztalatai szerint az ügyfelek alacsonyabbra értékelik a cégek ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint a próbavásárlók. Ennek többek között az lehet oka, hogy míg a vevőkkel foglalkozó munkatársak jó szolgáltatást nyújtanak, addig a háttérfolyamatokon még sokat kell javítani. Ráadásul a fogyasztók egyre érzékenyebbek, sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, és ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.
Azuzlet.hu 2019.02.23.
Az elektronikus ügyintézésben 76 százalékos elégedettségi átlagot mértek tavaly, ami 1 százalékpontos csökkenés az előző évhez képest. Telefonos ügyintézésben 85 százalékos eredményt mértek 2018-ban, ez a mutató egy év alatt 6 százalékponttal nőtt. A személyes ügyintézéssel a magyarok ugyanolyan elégedettek voltak, mint egy éve: a 89 százalékos mutató megegyezik a tavalyelőtti mérés eredményével.
Beol.hu 2019.03.05.
Az ügyfél-elégedettség mérésével foglalkozó ClientFirst Consulting Kft. közel tíz éve, évente vizsgálja a magyarországi cégek ügyfélkiszolgálásban nyújtott teljesítményét. Próbavásárlóik több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2018-as Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan 6500 ügyfél véleményét is összegyűjtötték a cégekről. Az ügyfélkiszolgálást három kategóriában - elektronikus, személyes és telefonos ügyintézés - vizsgálják.
Debreceninap.hu 2019.03.05.
A felmérés tapasztalatai szerint az ügyfelek alacsonyabbra értékelik a cégek ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint a próbavásárlók. Ennek többek között az lehet oka, hogy míg a vevőkkel foglalkozó munkatársak jó szolgáltatást nyújtanak, addig a háttérfolyamatokon még sokat kell javítani. Ráadásul a fogyasztók egyre érzékenyebbek, sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, és ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A cég közölte: a kiválóság index díjazott cégei rendre jobban teljesítenek, mint az átlag, a mutató bevezetése óta eltelt közel tíz év alatt a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye.
Kamaraonline.hu 2019.03.06.
Próbavásárlóik több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2018-as Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan 6500 ügyfél véleményét is összegyűjtötték a cégekről. Az ügyfélkiszolgálást három kategóriában - elektronikus, személyes és telefonos ügyintézés - vizsgálják. Az elektronikus ügyintézésben 76 százalékos elégedettségi átlagot mértek tavaly, ami 1 százalékpontos csökkenés az előző évhez képest. Telefonos ügyintézésben 85 százalékos eredményt mértek 2018-ban, ez a mutató egy év alatt 6 százalékponttal nőtt. A személyes ügyintézéssel a magyarok ugyanolyan elégedettek voltak, mint egy éve: a 89 százalékos mutató megegyezik a tavalyelőtti mérés eredményével.
Hrpwr.hu 2019.03.06.
A csatornákat megvizsgálva kiderül, hogy a leggyakoribb kapcsolattartási mód a személyes ügyfélkiszolgálás (54%), ezt követi a telefonos (37%) az online eszközök és az email pedig csupán 8 százalékuknál a leggyakoribb kapcsolati mód. A ClientFirst Consulting által 10 éve létrehozott Kiválóság az Ügyfékiszolgálásban Program többek között ezen kategóriákat alapul véve vizsgálja a hazai ügyfélszolgálatok minőségét. Az idei díjkiosztón a Cofidis Magyarország lett a nagyvállalati telefonos ügyfélszolgálati kategóriában a pénzügyi szektor legjobb szolgáltatója.
Markamonitor.hu 2018.02.22.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. A tapasztalatok alapján egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.
Newtechnology.hu 2018.02.22.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a BENU Magyarország Zrt., a Provident Pénzügyi Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a KIA Motors Hungary Kft., végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a Lamicum Kft. – SIPO Patikák és az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Mmonline.hu 2018.02.23.
A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három kategóriában ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a Provident Pénzügyi Zrt., az elektronikusban pedig az Eni Austria Magyarországi Fióktelepe nyert. Az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A legjobb családbarát kiszolgálást 2017-ben a BENU Magyarország Zrt. nyújtotta, a legjobb munkahelyi csapat címét is ők nyerték el. Mindkét díjat a tesztvásárlók tapasztalatai alapján ítélték oda.
Civilhetes.net 2018.02.23.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a BENU Magyarország Zrt., a Provident Pénzügyi Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a KIA Motors Hungary Kft., végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a Lamicum Kft. – SIPO Patikák és az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Brandtrend.hu 2018.02.23.
A Provident Pénzügyi Zrt. a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában is első helyezést ért el, a második helyen az Invitel Távközlési Zrt. a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett. A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában KIA Motors Hungary Kft., Eni Austria Magyarországi Fióktelepe és SuperShop Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között is a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyult a legjobbnak, a második helyet a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki. A kis- és középvállalatok esetében az Eni Austria Magyarországi Fióktelepe lett az első, őket követte a SuperShop Kft. és a KIA Motors Hungary Kft.
Hrportal.hu 2018.02.23.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a BENU Magyarország Zrt., a Provident Pénzügyi Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a KIA Motors Hungary Kft., végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a Lamicum Kft. - SIPO Patikák és az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe bizonyult a legjobbnak.
Piacesprofit.hu 2018.02.23.
Egy-egy vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.
Mediapiac.com 2018.02.23.
A felmérés 2017-es eredményei alapján az előző évben is győztes BENU Magyarország Zrt., valamint a Provident Pénzügyi Zrt. megosztva végzett az élen a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között. Mellettük az Invitel Távközlési Zrt. és a Diego Kereskedelmi Kft. ért el dobogós helyezést, valamint a PatikaPlus Gyógyszertárak teljesítményét is elismerték. A kis- és középvállalatok között a SIPO Patikákat üzemeltető Lamicum Kft. érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a KIA Motors Hungary Kft. futott be.
Alfoldiregiomagazin.hu 2018.02.23.
A nívós díj odaítéléséhez számos kritériumnak kellett megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás pedig konkrét méréseken alapult. Egy-egy résztvevő vállalat teljesítményét 60 százalékban saját ügyfelei véleménye és a kiszolgálás minőségével kapcsolatos elégedettsége, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt sztenderdek teljesítése határozta meg. Próbavásárlással teszteltek több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot, illetve ezzel párhuzamosan csaknem 6500 ügyfél visszajelzését is összegyűjtötték. Ezek elemzése után alakult ki a díjazottak végső sorrendje.
Markamonitor.hu 2018.02.23.
A társaság közleménye szerint a nívós díj odaítéléséhez számos kritériumnak kellett megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás pedig konkrét méréseken alapult. Egy-egy résztvevő vállalat teljesítményét 60 százalékban saját ügyfelei véleménye és a kiszolgálás minőségével kapcsolatos elégedettsége, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt sztenderdek teljesítése határozta meg. Próbavásárlással teszteltek több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot, illetve ezzel párhuzamosan csaknem 6500 ügyfél visszajelzését is összegyűjtötték. Ezek elemzése után alakult ki a díjazottak végső sorrendje.
prim.hu 2018.02.23.
Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a BENU Magyarország Zrt., a Provident Pénzügyi Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a KIA Motors Hungary Kft., végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a Lamicum Kft. – SIPO Patikák és az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Civilhetes.hu 2018.02.23.
A telefonos beszélgetések mérése mellett – külső partnerek bevonásával – évente többször próbavásárlók is ellátogatnak az Invitel Pontokba, és az ő visszajelzéseik alapján alakítják az ügyfélkiszolgálási rendszert. Emellett a munkatársakat is ösztönzik a minél hatékonyabb munkavégzésre azáltal, hogy az eredmények a javadalmazásba is beszámítanak.
Kamaraonline.hu 2018.02.23.
A felmérés 2017-es eredményei alapján az előző évben is győztes BENU, valamint a Provident megosztva végzett az élen a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között. Mellettük az Invitel és a Diego ért el dobogós helyezést, valamint a PatikaPlus Gyógyszertárak teljesítményét is elismerték. A kis- és középvállalatok között a SIPO Patikákat üzemeltető Lamicum érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a KIA Motors futott be.
Godollohirek.hu 2018.02.23.
A 2009. óta minden évben megrendezett, „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen hatodszor indult az Invitel. Eddig minden alkalommal dobogóra került, és az idei sem volt kivétel: két kategóriában is második helyezett lett, a távközlési cégek közül pedig mindkét kategóriában a legjobb eredményt érte el. Az Invitel szerint ez a helyezés az egész szervezet munkáját dicséri, de különösen az ügyfélkapcsolati pontokon dolgozó munkatársak magas színvonalú és elkötelezett hozzáállását, akik nap, mint nap személyesen képviselik a céget az ügyfelek felé.
Uzletresz.hu 2018.02.24.
A Provident Pénzügyi Zrt. a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában is első helyezést ért el, a második helyen az Invitel Távközlési Zrt. a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett. A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában KIA Motors Hungary Kft., Eni Austria Magyarországi Fióktelepe és SuperShop Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között is a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyult a legjobbnak, a második helyet a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki. A kis- és középvállalatok esetében az Eni Austria Magyarországi Fióktelepe lett az első, őket követte a SuperShop Kft. és a KIA Motors Hungary Kft.
24.hu 2018.02.25.
A díj odaítéléséhez számos kritériumnak kellett megfelelniük a pályázóknak, illetve a rangsorolás konkrét méréseken alapult. Egy-egy részt vevő vállalat teljesítményét 60 százalékban saját ügyfelei véleménye és a kiszolgálás minőségével kapcsolatos elégedettsége, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt sztenderdek teljesítése határozta meg.
trendfm.hu 2018.02.25.
„Nem lehet eléggé hangsúlyozni a motivált, sokéves tapasztalattal rendelkező ügyintéző kollégák és az ő munkájukat közvetlenül irányító, támogató, rutinos csoportvezetők szerepét ebben a sikerben – ez egyben a legnagyobb üzleti értékünk is. Ők teszik lehetővé ügyfeleink számára az egyszerű és kényelmes ügyintézést, az udvarias, empatikus kiszolgálást és a gyors problémamegoldást. Büszkék vagyunk kollégáinkra és a jövőben is mindent megteszünk azért, hogy ezt az egységes csapatot megőrizzük" – emelte ki a díj kapcsán Béres Bálint, az Invitel ügyfélszolgálati igazgatója.
Biztostasiszemle.hu 2018.02.26.
Idén is több nagyvállalat érdemelte ki a ClientFirst Consulting által kiosztott „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet - írja a Világgazdaság. A 2017-es felmérés alapján az előző évben is győztes BENU Magyarország Zrt., valamint a Provident Pénzügyi Zrt. megosztva végzett az élen a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között.
Gazdasagportal.hu 2018.02.26.
A Provident Pénzügyi Zrt. idén ismét első helyezést ért el személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is a nagyvállalatok között a ClientFirst Consulting Kft. által meghirdetett kiválósági versenyen. A pénzügyi vállalat ezzel már negyedszerre vehette át mindkét kategóriában a legkiválóbb vállalatnak járó elismerést. A személyes és telefonos ügyfélkezelés mellett 2018-ban elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában is a Provident kapta a legjobbnak járó díjat.
Trademagazin.hu 2018.02.26.
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat – olvasható a tozsdeforum.hu-n. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a BENU Magyarország Zrt., a Provident Pénzügyi Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a KIA Motors Hungary Kft., végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a Lamicum Kft. – SIPO Patikák és az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Techwok.hu 2018.02.26.
A 2009. óta minden évben megrendezett, „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen hatodszor indult az Invitel. Eddig minden alkalommal dobogóra került, és az idei sem volt kivétel: két kategóriában is második helyezett lett, a távközlési cégek közül pedig mindkét kategóriában a legjobb eredményt érte el. Az Invitel szerint ez a helyezés az egész szervezet munkáját dicséri, de különösen az ügyfélkapcsolati pontokon dolgozó munkatársak magas színvonalú és elkötelezett hozzáállását, akik nap, mint nap személyesen képviselik a céget az ügyfelek felé.
Minuszos.hu 2018.02.27.
„Nem lehet eléggé hangsúlyozni a motivált, sok éves tapasztalattal rendelkező ügyintéző kollégák és az ő munkájukat közvetlenül irányító, támogató, rutinos csoportvezetők szerepét ebben a sikerben – ez egyben a legnagyobb üzleti értékünk is. Ők teszik lehetővé ügyfeleink számára az egyszerű és kényelmes ügyintézést, az udvarias, empatikus kiszolgálást és a gyors problémamegoldást. Büszkék vagyunk kollégáinkra és a jövőben is mindent megteszünk azért, hogy ezt az egységes csapatot megőrizzük” – jelentette ki Béres Bálint, a társaság ügyfélszolgálati igazgatója.
Keszin.hu 2018.02.26.
A nívós díj odaítéléséhez számos kritériumnak kellett megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás pedig konkrét méréseken alapult. Egy-egy résztvevő vállalat teljesítményét 60 százalékban saját ügyfelei véleménye és a kiszolgálás minőségével kapcsolatos elégedettsége, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt sztenderdek teljesítése határozta meg. Próbavásárlással teszteltek több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot, illetve ezzel párhuzamosan csaknem 6500 ügyfél visszajelzését is összegyűjtötték. Ezek elemzése után alakult ki a díjazottak végső sorrendje.
Új Néplap.hu 2018.02.28.
A Provident Pénzügyi Zrt. idén három kategóriában is elnyerte a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat". A ClientFirst Consulting Kft. által meghirdetett felmérésben a pénzügyi vállalat munkatársai bizonyultak a legjobbnak a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálás területein is. Emellett a vállalat kapta meg a "Legjobb Élmény Szolgáltató" különdíjat telefonos ügyfélkezelés kategóriában
Marketinginfo.hu 2017.11.27.
A BENU Magyarország Zrt., a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., a Diego Kereskedelmi Kft., a DHL Express Magyarország Kft. és az Opel Southeast Europe Kft. kapta a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny elismerő díjait. Tavalyi munkájuk alapján három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus - és vállalati méret szerint - kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat - vizsgálták a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét, immár nyolcadik alkalommal. Idén első alkalommal átadták a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
Bevezetem.eu 2017.01.27.
Idén első alkalommal öt új díjat is átadtak. A legjobb élményt nyújtó szolgáltató a személyes ügyfélkiszolgálásban a BENU Magyarország Zrt, míg telefonos kategóriában a DHL Express Magyarország Kft. lett, elektronikusban pedig az Opel Southeast Europe Kft. kapott elismerést. Ez a díj a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, az kapja, akinek az ügyfélélmény indexe a legmagasabb. A legjobb családbarát kiszolgálást a BENU Magyarország Zrt. nyújtotta, a legjobb munkahelyi csapat címét a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. érdemelte ki. Mindkét díjat a tesztvásárlók tapasztalatai alapján ítélték oda.
News4business.hu 2017.01.30.
Telefonos ügyintézési kategóriában az összesített 86%-os eredmény, enyhe 1 százalékpontos javulást hozott egy év alatt. A személyes ügyintézéssel a magyarok átlagosan ugyanannyira elégedettek, mint 2015-ban, azaz 86 százalékosan. A próbavásárlások 93 és 92 százalékos eredményt hoztak az előző két kategóriában, az NPS mindkét esetben 73.
Autopalya.hu 2017.02.06.
Állami vállalatként egyedül méreti meg magát rendszeresen Negyedik alkalommal indult, és minden eddiginél több, összesen négy díjat is elhozott a 2016/17-es Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjért indult versenyen a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. A hazai ügyfélkiszolgálási kultúra értékelésére és fejlesztése érdekében alapított megmérettetésen évről évre számos kis-, közép- és nagyvállalat indul, azonban az állami szektort egyedül a NÚSZ Zrt. képviseli rendszeresen.
Origo.hu 2017.02.07.
Az elektronikus ügyintézésben 81 százalékos átlagot mértek tavaly, ez 3 százalékpontos növekedés az előző évhez képest. Az ügyfélelégedettségi index látványosan, 12 százalékponttal 78-ra nőtt, a próbavásárlások során 86 százalékos volt az elégedettség. A Net Promoter Score (NPS) mutató, amely azt méri, hogy ki milyen szívesen ajánlaná az adott céget ismerőseinek 68 volt.
jarmuipar.hu 2017.02.14.
– A mi elismerésünk esetében az ügyfél az első, mindent ennek rendelünk alá. A tapasztalatok szerint egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen. Fontos kiemelnem, hogy itt nem csak egy díjról beszélünk, hanem egy komplex programról, melyből minden induló vállalat profitál, függetlenül attól, hogy felkerült a dobogóra vagy sem, hiszen egyrészről minősítjük az ügyfélkiszolgálási tevékenységüket, kiemelve a jól teljesítő és a fejlesztendő területeket, így lehetőséget biztosítva nekik a célzott beavatkozásra. Másrészről, mivel a program keretében minden vállalat jobban odafigyel az ügyfeleire, javuló ügyfélélmény mutatókról és ezen keresztül bővülő üzleti eredményekről számolnak be
autoszektor.hu 2014.11.08.
Az összes kategóriában első helyen végzett a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A csillagos márka már a korábbi években is több kategóriában dobogós, illetve első helyezést ért el. Az idei hármas győzelemmel a kis- és középvállalatok versenyében egyedülálló sikertörténet íródott.
biztositasiszemle.hu 2014.11.10.
Az Aegon az egyetlen olyan nagy hazai biztosító, amely a biztosítói szektort megtépázó 2008-ban kezdődő pénzügyi válság előtti utolsó „boldog békeévhez” (2007) képest növekedést tud felmutatni 2013-ra. A siker kulcsát az Aegon Magyarország vezérigazgatója egyrészt a folyamatos kísérletezésben látja, és hogy a kudarc lehetősége sem riasztja el őket. „Megtanultuk, hogy a nagy sikerek ára a sok kicsi hiba. Nem tudhatjuk mindig előre, mi a nyerő megoldás, ezért sokat kell próbálkozni, és állandóan tanulni” – mondja erről Zatykó Péter.
brandtrend.hu 2014.11.08.
Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület Különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. érdemelte ki.
hirek.prim.hu 2014.11.09.
A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén. A Client First tanácsadó cég által meghirdetett versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelik a szolgáltatókat, így a díj hűen tükrözi az ügyfelek tapasztalatait. A rangos díjat Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a díjátadó ünnepségen.
holvezessek.hu 2014.11.10.
Az összes kategóriában első helyen végzett a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A csillagos márka már a korábbi években is több kategóriában dobogós, illetve első helyezést ért el. Az idei hármas győzelemmel a kis- és középvállalatok versenyében egyedülálló sikertörténet íródott
hrportal.hu 2014.11.10.
Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. lettek a legjobbak 2014-ben.
hvg.hu 2014.11.07.
A szolgáltató közleménye szerint az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz emailt ügyfeleknek, és havonta 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.
Kisalföld 2014.11.14.
Az összes kategóriában első helyen végzett a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. ,,Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" megmérettetésén. A csillagos márka már a korábbi években is több kategóriában dobogós, illetve első helyezést ér el.
kreativ.hu 2014.11.10.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident, a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz nyerte el a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten is a Provident, közép- és kisvállalati szinten pedig szintén a Mercedes-Benz, valamint a DHL Express bizonyult a legjobbnak. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom, a kkv-k között pedig a Mercedes-Benz Hungaria az év kiváló ügyfélkiszolgálója, utóbbi ezzel mindhárom kiszolgálói szinten az első helyet szerezte meg.
marketinginfo.hu 2014.11.07.
Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület Különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. érdemelte ki.
brandtrend.hu 2014.11.13.
A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben. Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus – és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat – vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.
news4business.hu 2014.11.07.
Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület Különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. érdemelte ki.
Világgazdaság 2014.11.07.
Átadták az idei ügyfélkiszolgálási verseny díjait. A tegnap esti budai gálán a DHL Express, a Magyar telekom, A MercedesBenz Hungária és a Provident kapta az elismeréseket. A hatodszor megrendezett Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban üzleti verseny három kategóriában vizsgálta a hazai cégek Ügyfélkiszolgálásának minőségét.
profitline.hu 2014.11.10.
Az idei évben nem ez az első komoly szakmai elismerés, amelyben az Aegon Magyarország részesült. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének konferenciáján a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó díjak közül a lakossági vagyon és személybiztosítások kategóriákban is a legjobb biztosítónak választották az Aegont, valamint 3. helyezést ért el a vállalati vagyon és 4. helyezett lett gépjármű kategóriában. A Biztosítás.hu szavazásán Kárrendezés kategóriában lett az Év Biztosítója, míg az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyen biztosítási iparági különdíjban részesült az Aegon Magyarország.
TV2 Mokka - Az ügyfélkiszolgálás alapján díjaztak vállalatokat 2014.11.10
brandtrend.hu 2013.11.08.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten a Magyar Telekom Nyrt., közép- és kisvállalati szinten szintén a Mercedes-Benz Hungaria Kft. bizonyult a legjobbnak, aki ezzel két kategóriában is elnyerte a díjat. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban – ahol vállalati méret szerint nincs külön kategória – a Samsung Electronics Magyar Zrt. az év kiváló ügyfélkiszolgálója.
Világgazdaság 2013.11.08.
Kevés olyan szakmain megmérettetés van az üzleti világban, ahol a díjazottakról nem egy bizottság dönt, hanem mérések alapján dől el a sorrend. Ilyen a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj, amit ötödik alkalommal adtak át csütörtök este a nyerteseknek.
minuszos.hu 2013.11.13.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig harmadik helyezést ért el a nagyvállalatok között. A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult.
profession.hu 2013.11.08.
A több hónapos objektív felmérés-sorozat eredményei alapján a Provident megkérdezett ügyfeleinek 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a vállalatnál tapasztalt személyes ügyfélkezelést, és 96 százalékuk volt elégedett a telefonon kapott tájékoztatással is, ami a call centerek kategóriájában idén a második legjobb eredmény.
hrportal.hu 2013.11.08.
A felméréseket és a sorrend megállapítását egy független, az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
hirek.prim.hu 2013.11.13.
A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop
pcpult.hu 2013.11.11.
A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.
hvg.hu 2013.11.11.
A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. Az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló csak két éve indult, zöldmezős beruházásként.
sg.hu 2013.11.11.
A cég közleménye szerint jövőre szintén újdonsággal készülnek, 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy szoftverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára.
holvezessek.hu 2013.11.12.
A Mercedes-Benz márka globális célja, hogy az évtized végére a vezető prémium kategóriás autógyártóvá váljon, ennek eléréséhez a megújuló és vonzó modellpaletta mellett az értékesítési szervezet precíz hozzáállása is szükséges. A Mercedes-Benz már 2006-ban világszerte meghirdette a CSI No. 1 elnevezésű programját, annak érdekében, hogy a Mercedes-Benz ügyfelek legyenek a leginkább elégedettek az autóiparban. A Mercedes-Benz Hungária Kft. ezt szem előtt tartva igyekszik szállítóival, kereskedőivel és ügyfeleivel a megfelelő párbeszéd kialakítására, javítására.
minuszos.hu 2013.11.13.
A hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése a célja a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjnak, melyet e hónap elején adtak át három kategóriában, kétféle vállalatméret szerint. A cégek ügyfeleit kérdezték a kiszolgálásról, emelett próbavásárlások százait is elvégezték.A konkrét mérések útján elnyerhető cím és a helyezések birtokosai minőséget képviselnek, ez ugyan akkor nem jellemző minden hazai szolgáltatóra és cégre.
RTL Klub Reggeli - Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011
RTL Klub Híradó - Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011 2011
TV2 Tények - Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011 2011